نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

وقتی ایرادی در ماشین لباسشویی شما پیش می‌آید، ممکن است این طور به نظر برسد که با ریست کردن (تنظیم مجدد) مشکل برطرف خواهد شد. در بسیاری از مواقع، مشکلات یا اشکالات جزئی ممکن است با تنظیم مجدد برطرف شوند، اما اگر مشکل دوباره بازگردد، عیب‌یابی بیشتری لازم است. با این حال، بسته به اینکه چه خطایی دریافت می‌کنید، همیشه ایده خوبی نیست که در اولین نشانه‌های ایراد، تنظیم مجدد را انجام دهید. مقاله را تا پایان بخوانید تا یاد بگیرید چگونه تنظیم مجدد کنید، چه زمانی باید یا نباید تنظیم مجدد کنید، و اگر راه اندازی مجدد کمکی نکرد، چه کاری باید انجام دهید. پس چه موقع باید با یک سرویسکار لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی خود را ریست کنید

واقعا راهی برای ریست کردن ماشین لباسشویی وجود ندارد. کاری که می‌توانید بجای آن انجام دهید قطع نمودن برق آن است: لباسشویی را از برق بکشید (یا برق را در جعبه فیوز از مدار خارج کنید)، مدتی صبر کنید تا شارژ الکتریکی از لباسشویی خارج شود (معمولاً حداکثر 1 تا 5 دقیقه) و سپس آن را روشن کنید. دوباره از اول شروع کنید. این نزدیکترین چیزی است که می‌توانید به “راه اندازی مجدد” ماشین لباسشویی برسید.

قطع و وصل برق در موارد نادری به تنهایی می‌تواند مشکل شما را حل کند. با این حال، اغلب اوقات اینطور نیست، و برای حل آن باید مشکلی را که دارید عیب یابی کنید. برای اطلاعات بیشتر به بخش‌های زیر را مطالعه کنید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

چه زمانی تنظیم مجدد شود (و چه زمانی نباید تنظیم شود)

کدهای خطا به این معنی است که ماشین لباسشویی شما مشکل دارد. با تنظیم مجدد ماشین لباسشویی، تمام کدهای خطا در حافظه آن پاک می‌شود، اما به طور خودکار هر خطای رخ داده را برطرف نمی‌کند.
به عنوان مثال، الف خطای 4E یا 4C نشان می‌دهد که آب گیری کامل نمی‌شود. اگر ماشین لباسشویی به آب گرم متصل نباشد اما سعی کند از آب گرم استفاده کند، این خطا رخ می‌دهد. انجام راه اندازی مجدد ممکن است به طور موقت ماشین لباسشویی را به کار بیاندازد، اما کد در نهایت باز می‌گردد زیرا مشکل در واقع رفع نشده است.

قبل از راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی، ابتدا باید تمام عیب یابی را انجام دهید – مگر اینکه راه اندازی بخشی از فرآیند عیب‌یابی باشد. می‌توانید در سایت ما ببینید راهنمای کد خطا لباسشویی سامسونگ برای اطلاعات بیشتر در مورد کدهای عیب یابی

اگر راه اندازی مجدد را امتحان کردید اما کد برگشت، سعی نکنید دوباره آن را پاک کنید. این کار تاریخچه کد خطای دستگاه را پاک می‌کند، که تشخیص و تصحیح مشکل را برای تکنسین سخت‌تر می‌کند. درعوض، می‌توانید سرویسکار تعمیر لباسشویی سامسونگ را برای کمک به رفع کد خطا دعوت کنید.

نحوه ریست لباسشویی سامسونگ

دلیل ایراد ماشین لباسشویی سامسونگ را خودتان بیابید.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و راه‌های عیب‌یابی ماشین لباسشویی سامسونگ را ارائه دهیم. راه‌های ارتباطی زیادی در سایت و حتی بخش قبل برای ارتباط راحت در اختیار شما قرار داده‌ایم. اگر ماشین لباسشویی شما کد یا چراغ‌های چشمک زن را نمایش نمی‌دهد، به سادگی با پشتیبانی پارس سرویس تماس بگیرید و از خدمات و پشتیبانی ما بهره‌مند شوید.

نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

شبکه وای فای دستگاه را دوباره راه اندازی یا متوقف نمایید.

اگر می خواهید تمام اطلاعات Wi-Fi و شبکه را از ماشین لباسشویی پاک کنید، این مراحل را دنبال کنید. این فقط برای لباسشویی سامسونگ با قابلیت Wi-Fi قابل استفاده است.
کلید Smart Control را نگه دارید تا AP نمایش داده شود (حدود 3 ثانیه).
کلید Temp را نگه دارید تا  OK  نمایش داده شود (حدود 7 ثانیه). سپس نمایشگر به  AP باز می گردد .
ماشین لباسشویی را خاموش کنید. دفعه بعد که سعی کردید چیزی را به ماشین لباسشویی وصل کنید، اطلاعات Wi-Fi و شبکه به روز می شود.

نحوه راه اندازی مجدد وای فای در لباسشویی سامسونگ
نوشتهٔ پیشین
هزینه‌ و اجرت تعمیر یخچال و فریزر [لیست قیمت 1403]
نوشتهٔ بعدی
هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان [1403]

در صورت نیاز به سرویسکار کافیه روی کلید زیر کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز ثبت نمایید.

اصفهان خیابان شهیدان غربی بین کوچه 37 و 39

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.